فیزیک برای زندگی

وبسایتی ویژه ی تمامی دوستاران فیزیک

فیزیک برای زندگی

وبسایتی ویژه ی تمامی دوستاران فیزیک

فیزیک برای زندگی

وبسایت فیزیک برای زندگی ، به جهت آموزش فیزیک ( برای علاقه مندان در تمامی گروه های سنی ) توسط موسسه ی آموزشی فرهنگی محمد راه اندازی شده است. این وبسایت برای کلیه ی علاقه مندان به فیزیک ، دانش آموزان و اساتید دانشگاه دارای مطالبی مفید و غنی شده می باشد که می تواند ضمن ارتقای سطح علمی شما ، برای زندگی بهتر به شما کمک کند. ما ، می کوشیم تا مطالب فیزیک را به روشی نوین آموزش دهیم و درک و فهم آن را ساده تر سازیم .
بی صبرانه منتظر نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.
http://physics1.blog.ir

دیدگاه شما !

رمزینه پاسخ سریع ما

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۸ ب.ظ

با سلام ؛ با توجه به این که امروزه استفاده از تلفن های همراه ، در میان مردم خیلی رایج شده ، ما ، برای وبسایت فیزیک برای زندگی ، اقدام به ساخت یکی از این بارکدهای ویژه کرده ایم . شما ، به وسیله ی اسکن این تصویر از روی صفحه نمایش خود توسط دستگاه ، می توانید اطلاعات مختصری از وب ( آدرس و ... ) به دست آورید ( بدون نیاز به اتصال اینترنت )  .

در صورتی که بارکد زیر ، اطلاعات نادرستی را به شما نمایش داد ، لطفاً اطلاع رسانی فرمایید .

رپس (رمزینه پاسخ سریع) یا QR-Code یک رمزینه (بارکد) ظرفیت بالای رمز دار دو بعدی با ساختار ماتریسی (صفر و یک) می باشد که به منظور رمز گشایی آسان محتویات آن با سرعت زیاد طراحی شده است. این رمزینه ها دارای ساختار مربعی شکل است، که اطلاعات در آن به صورت نقطه های مربعی کوچک مشکی که به آن ها واحد یا Module گفته می شود، بر اساس الگوی استاندارد (ISO/IEC 18004:2006) ایجاد و می‌تواند حاوی نشانی وب، پیامک، اطلاعات تماس با فرمت کارت ویزیت، شماره تلفن، قیمت و مشخصات یک کالا به صورت همزمان، یا هر نوع نوشته و داده‌ دیگری ، باشد.

 فیزیک برای زندگیqr-code

رمزینه پاسخ سریع وبسایت فیزیک برای زندگی ( Qr - code )

برای دانلود برنامه های اسکن و رمز گشایی رمزینه های پاسخ سریع برای انواع سیستم ها ، اینجا کلیک کنید .


دیدگاه های شما  (۱)

۲۴ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۱ سارا کاشانی
سلام لینک شدی 
پاسخ:
با تشکر و سپاس فراوان از شما . 

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشتیبانی

360 رنگ
حمایت از ما
خانه
درباره ما
همکاری با ما